Un studiu Lego vine cu date interesante. Ce-și doresc copiii

Potrivit unui studiu realizat de producătorul de jucării Lego, aproape o treime dintre copiii intervievaţi au spus că vor să fie YouTuberi atunci când vor fi mari, în timp ce numai 11% au spus că vor să fie astronauţi. Foto: a1.ro

Copiii din ziua de azi visează mai mult să devină profesionişti pe YouTube decât astronauţi, potrivit unui studiu realizat de producătorul de jucării Lego, relatează CNBC, articol preluat de news.ro.

În cadrul studiului, au fost intervievaţi 3.000 de copii cu vârste cuprinse între 8-12 ani, din Statele Unite, Marea Britanie şi China, precum şi 326 de părinţi cu copii cu vârste de 5-12 ani.

O treime dintre copiii intervievaţi au spus că vor să fie YouTuberi atunci când vor fi mari, în timp ce doar 11% au spus că vor să fie astronauţi.

În Statele Unite şi Marea Britanie, numărul copiilor care vor să fie astronauţi este de aproape 10%, în timp ce activitatea de vlogger sau YouTuber este pe primul loc al aspiraţiilor în ambele ţări.

Trei din patru copii cred că oamenii vor ajunge să trăiască în spaţiu sau pe o altă planetă, potrivit cercetării, dintre care 96% în China, 63% în Marea Britanie şi 68% în Statele Unite.

Întrebaţi dacă le-ar plăcea să meargă în spaţiu, 95% dintre copiii chinezi au spus da, 70% dintre americani şi 63% dintre britanici.

Principalele aspiraţii ale copiilor din Statele Unite şi Marea Britanie au fost vlogger / YouTuber, profesor, atlet profesionist, muzician şi astronaut. În China, ordinea a fost astronaut, profesor, muzician, atlet profesionist şi vlogger / YouTuber.