Primăria Sectorului 3 a reluat activitatea cu publicul

Astăzi, 19 mai, Primăria Sectorului 3 a reluat programul cu publicul, după ce a făcut anunțul prin intermediul paginii de Facebook.

“Primăria Sectorului 3 anunţă faptul că începând de marţi, 19 mai 2020, se va relua programul de lucru cu publicul: în sediul din Calea Dudeşti nr. 191, în cele trei sedii ale Direcţiei Generale de Impozite şi Taxe Locale, la Birourile de Evidenţă a Persoanelor, la Serviciul de Stare Civilă, la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului”, a informat autoritatea locală, potrivit unui comunicat preluat de Agerpres.

A fost comunicat și programul de lucru cu publicul al Primăriei Sectorului 3 (Calea Dudeşti nr. 191) care va fi începând cu 8:30 până la ora 16:30, pentru zilele de luni, marţi, miercuri şi vineri, iar joi în intervalul orar 8:30-18:30, cu o pauză pentru dezinfecţie între orele 13:00 şi 13:30.

În privința sediilor Direcţiei Generale de Taxe şi Impozite Locale Sector 3 (str. Sf. Vineri nr. 32, str. Câmpia Libertăţii nr. 36 şi str. Lucreţiu Pătrăşcanu nr. 3-5.) programul de lucru cu publicul este: în zilele de luni, marţi, miercuri şi vineri de la ora 8:30 la ora 16:30 şi joi în intervalul orar 8:30-18:30.

De asemenea, Primăria Sectorului 3 subliniază faptul că cetățenii pot folosi, cu încredere în continuare și instrumentele digitale pe care le pune la dispoziție pentru a facilita interacțiunea de la distanță cu publicul, contribuind astfel la evitarea răspândirii infecției cu coronavirus.

Utilizând serviciile online ale primăriei, cetățenii nu mai sunt condiționați de timp sau de programul de lucru. Ei beneficiază de următoarele servicii: plata taxelor şi impozitelor locale – www.ghiseul.ro, depunerea de cereri şi documentaţie pentru solicitarea unui loc de parcare, obţinerea de certificate de urbanism, depunerea de sesizări şi urmărirea traseului lor interdepartamental şi al statusului în timp real.

În plus, cu ajutorul aplicaţiei “I love S3”, care poate fi descărcată pe orice tip de telefon mobil, se poate vizualiza o hartă a sesizărilor primite de la cetăţeni, precum şi statusul lor de rezolvare.