Primăria Braşov susţine că brandul de oraş va fi gata până la jumătatea anului
Municipiul Braşov va avea un brand de oraş până la jumătatea acestui an, a anunțat Primăria Braşov într-un comunicat preluat de Agerpres, în care sunt explicate motivele pentru care a fost iniţiat acest demers şi cele care au stat la baza atribuirii directe a contractului către firma MAP Advertising, controlată de soţii Felix şi Nadia Tătaru.
Conform sursei citate, în următoarele şase luni, potrivit contractului încheiat cu MAP Advertising, ar urma să fie realizat atât brandul, cât şi manualul de brand, ce va cuprinde setul de reguli privind utilizarea identităţii vizuale a acestuia.
Totodată, în următoarea perioadă, Primăria Braşov ar urma să înceapă procedurile pentru desemnarea membrilor Consiliului de brand.
“Administraţia Coliban şi-a propus să construiască o nouă viziune pentru Braşov, iar transparenţa şi dialogul cu factorii interesaţi sunt valori de la care Primăria Braşov nu face rabat. Constituirea şi coordonarea Consiliului de brand, unul dintre obiectivele cele mai importante ale serviciilor pe care le primim prin această achiziţie presupune exact acest aspect, respectiv colaborarea cu peste 40 de personalităţi braşovene care să definească identitatea şi valorile brandului municipiului Braşov. La momentul constituirii Consiliului de brand, cetăţenii vor fi invitaţi să facă propuneri privind persoanele reprezentative pentru diferite categorii de braşoveni care să fie invitate să facă parte din acest consiliu”, a precizat sursa citată.
Potrivit primăriei, motivul pentru care a fost aleasă firma MAP Advertising este “portofoliul şi expertiza GMP Group (din care aceasta face parte – n.r.) dovedite în peste 20 de ani de proiecte de comunicare strategică, consultanţă şi branding, atât în România, cât şi pe plan internaţional, o dimensiune foarte importantă pentru dezvoltarea viitoare a oraşului Braşov, faptul că este una dintre puţinele companii din România care au realizat un brand de oraş, respectiv pentru municipiul Reşiţa, în 2021, precum şi de oferta de preţ, cea mai mică dintre cele analizate”.
Primăria Braşov a semnat, recent, un contract în valoare de 130.000 de lei fără TVA, pentru “dezvoltarea unei identităţi de brand” pentru municipiu, acest serviciu fiind atribuit direct SC MAP Advertising SRL din Bucureşti, reprezentată în SICAP de Nadia Tătaru, soţia lui Felix Tătaru, martor în dosarul “Gala Bute”.
Firma va trebui să furnizeze “definirea promisiunii brandului de oraş şi viziunea identitară de dezvoltare pe termen lung, precum şi planificarea acţiunilor care vor livra pe promisiune” şi va trebui să identifice “valorile şi misiunea locuitorilor oraşului, ce îi defineşte”.
De asemenea, contractul stabilește şi realizarea identităţii vizuale a oraşului, respectiv a unui logo şi a unui slogan.