PepsiCo şi Starbucks suspendă temporar publicitatea pe Facebook

Foto: news.ro

PepsiCo şi Starbucks se alătură unui număr din ce în ce mai mare de companii care au decis să suspende temporar publicitatea pe Facebook şi alte reţele de socializare, pentru a protesta faţă de răspândirea urii, potrivit news.ro.

Suspendarea promovării plătite a PepsiCo pe Facebook va avea loc în lunile iulie şi august, iar sursele au descris măsura ca ”un boicot global” faţă de publicitatea pe Facebook.

”Credem în unirea comunităţilor, atât în persoană cât şi online şi suntem împotriva discursului care răspândeşte ură. Credem că se poate face mai mult pentru a crea comunităţi online mai primitoare şi mai incluzive şi că atât liderii de afaceri cât şi creatrii de politici trebuie să colaboreze pentru a face o schimbare reală”, a anunţat Starbucks.

Coca Cola a anunţat că va suspenda promovarea pe reţelele de socializare la nivel global, în timp ce Unilever va opri publicitatea pe Facebook, Instagram şi Twitter.

Anul trecut, Facebook a obţinut venituri din publicitate în valoare totală de 69,7 miliarde de dolari, de la milioane de advertiseri.