Aeroportul Otopeni a reziliat toate contractele companiilor de handling

Foto: cetin.ro

Reprezentanţii Aeroportului Otopeni au trimis notificări de reziliere a contractelor tuturor companiilor de handling. Potrivit directorului general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti (CNAB) Alexandru Ivan, citat de Agerpres, acordurile vor fi finalizate până la data de 31 decembrie, în cazul în care firmele nu acceptă condițiile impuse de aeroport.

Acesta a participat la o conferinţă internaţională pe tema provocărilor cu care se confruntă aeroporturile şi a fost întrebat de jurnalişti cum va rezolva problema cu agenţii de handling de pe Aeroportul Otopeni.

“Am trimis notificări de reziliere tuturor agenţilor de handling, deoarece aceştia nu au acceptat niciuna dintre condiţiile noastre, respectiv modernizarea parcului auto în două etape şi acomodarea numărului de personal astfel încât să poată fi respectaţi nişte timpi”, a spus Alexandru Ivan.

Firmele de handling au termen până în luna iunie să-şi reînnoiască parcul auto cu norme de poluare Euro 6, urmând ca până la finalul anului 2020 să-şi reînnoiască tot parcul auto şi să-şi adapteze numărul de personal astfel încât să respecte timpii propuşi de aeroport, care sunt timpii standard în toată lumea.

Duminică, 13 octombrie, ministrul demis al Transporturilor, Răzvan Cuc, a facut publice imagini cu modul în care operează firma de handling Globeground pe Aeroportul Otopeni. În imagini se vede banda blocată de un bagaj minute bune, fără ca cineva să intervină.