”A mai rămas doar o cameră”. Booking.com continuă să inducă turiștii în eroare

Foto: behance.net

Booking.com se apără împotriva acuzațiilor conform cărora continuă să utilizeze tactici de presiune pentru a vinde, în ciuda sancțiunilor impuse de autoritățile britanice.

Potrivit hotnews.ro, în luna februarie, autoritățile care monitorizează concurența și piețele, Competition and Markets Authority (CMA), a anunțat că a luat măsuri față șase site-uri pentru rezervări: Expedia, Booking.com, ebookers, Hotels.com, Agoda și Trivago. Motivul  s-a bazat pe îngrijorările legate de tacticile de vânzare care induc consumatorii în eroare.

Astfel, toate cele 6 site-uri au spus că vor lua măsuri pentru a clarifica chestiunea reducerilor, numărul de alți vizitatori care iau în considerare rezervarea proprietății și numărul camerelor disponibile. Prețul final al camerei trebuie să fie inclus în prețul din titlu.

Mai mult, termenul limită pentru a face aceste schimbări a fost 1 septembrie. În urma unor verificări, autoritățile au constatat că singurul site care nu și-a respectat angajamentul este Booking.com.

Afirmația ”doar o cameră mai este disponibilă pe site-ul nostru” este greșită în cinci din zece cazuri potrivit investigației realizate de grupul pentru drepturile consumatorilor.

CMA este pregătită să acționeze cât mai rapid dacă Booking.com nu reușește să facă schimbările necesare.